Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

18 ανδρικές ατάκες που ξενερώνουν μια γυναίκα στο κρεβάτι..

Θα σε

συμβουλεύαμε να τις αποφύγεις. Όχι μόνο προδίδουν έλλειψη φαιάς ουσίας, αλλά όπως καταλαβαίνεις έχουν «σταμπαριστεί»....
....
-«Πες μου, πες μου, πες μου..»
(Σπάω το κεφάλι μου, ρε γαμώτο, αλλά τίποτα δεν μου’ ρχεται).

-«Σ’ αρέσει, μωρό μου, σ’ αρέσει;»
(Αν βάλεις γλώσσα μέσα και σταματήσεις να με αποσπάς, μπορεί και να αποφασίσω).

-«Α, καλά το κάνεις!»
(Μωρ’ τι μας λες, μπράβο μου!)

-«Τι σου κάνω;»
(Τίποτα στην πραγματικότητα, αλλά μην το κάνουμε και θέμα).

-«Τι άντρας είμαι εγώ!»
(Μ@λάκας;)

-«Πώς το θες;»
(Ψιλοαβανταζέ, 30 μοίρες απόκλιση δεξιά, μια μερίδα βιδωτό με μια ιδέα από πλαγιομετωπικό, στη συνέχεια θέλω να τελειώσεις εκτός δωματίου και θα πάρω άλλη μια φέτα με ρίγανη, ευχαριστώ).

-«Παρ’ τα μωρή άρρωστη/πουτ@ν@/ξεσκισμένη/κατσίκα κλπ»
(Ωραίοι τρόποι. Με ήξερες και από χθες;)

-«Πώς στον χώνω!»
(Υπάρχει θεός και βλέπει.)

- «Θα σε σουβλίσω!»
(Τι; Με απειλείς κιόλας;)

- «Σιγά, παιδάκι μου, θα με φας!»
(Ναι, έχω ένα πεινασμένο πιράνχας ανάμεσα στα πόδια μου και είναι η ώρα που του πετάω ένα σνακ).

- «Αργκδμπιαααχ»
(Υπότιτλους δεν έχει; Εγώ φταίω που σου δίνω σημασία και προσπαθώ να βγάλω νόημα.)

- «Θα στον βάλω μέχρι τ’ αυτιά!»
(Α, ωραία, γιατί είχαν βουλώσει από τα κενά αέρος.)

- «Θα σου ξεσκίσω την μήτρα»
(Θα σου κάνω μήνυση)

- «Άαααχ, με καις μωράκι μου»
(Το έχω από ώρα στον θερμοθάλαμο και τώρα το έβαλα στους 250.)

- «Mη σταματάς, μη σταματάς, μη σταματάς!»
(Ναι, τώρα το θυμήθηκες να αργήσεις που είμαι εγώ από πάνω η ξεγοφιασμένη.)

- «Ο φίφης μου έγινε πέτρα/σίδερο/γρανίτης/σχιστό-λιθος/σκυρόδεμα/πλάκα Καρύστου/Πεντελικό/μωσαικό κλπ»
(Ζελέ έγινε, αλλά θα μείνει μεταξύ μας.)

- «Νιώσε το λοστάρι μου!»
(Α, εσύ τα’ χεις παίξει τελείως, αυτό ήταν, ΦΕΥΓΩ!)

- «Άααχ, έρχομαι»
(αλλά εμένα δε θα με βρεις εδώ.)



menslounge.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου